Trööööök...

Ja, jag har lidit av huvudvärk ett tag nu igen, börjar bli skapligt irriterande.. O idag har det inte hjälpt alls med någon form av paracetamol...
Skit oxå..!!

E fortfarande trött, men blir väl så efter en natt på jobbet, jobbade från kl 10 igår till kl 11 idag + den där extra timmen som kom o la sig i vid 03 snåret...
Undrar om man får betalt för den..??
E ju så mycket att ta in såhär i början, blir ju alldeles rörigt i huvudet...

Pratade med vännen Eva förut... Tänka sig att hon e så duktig på att göra mig på gott humör :-))
Mee likee...
Alla borde ha en liten Eva i byrålådan som man kan ta fram när man behöver piggas upp lite.. :-)
O så jobbar vi på samma ställe oxå :-)) En stooor eloge till henne som ska hänga där mån-fre.. :-))

O måste skriva - Jonas somnade på ca 1 minut idag.. Jag erbjöd mig att ligga hos honom tills han somnade o jag hann inte lägga mig i sängen innan han snarkade, hahaha..
Söööt.
Vi mös lite i soffan oxå förut, Jonas o jag.. Det var mysigt..!

Jag har lätt den finaste sambon o dem finaste barnen.. Love a lot..!!

Nu ska jag fortsätta titta på Beck med älsklingen..

Tjing..


Kommentarer
Eva

Det är inte fel att ha en liten Irre Firre i lådan heller;)

2010-11-01 @ 08:17:36
URL: http://regeenas.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0