Trött nu...

I dag har jag pluggat o pluggat... Känner mig alldeles trött i huvudet nu... Men men, det ska inte vara lätt att plugga heller.
Martin o Kasper har varit på Öppna Förskolan så att jag fick pluggat lite, det var snällt, plus att dem hade kul oxå :-)

O så har jag träffat underbara Annica i dag, o hennes underbara barn varav den äldsta e en av Jonas allra bästa vänner :-)
Dem flyttade för ett tag sen, o det har varit riktigt tomt utan dem.. :-(
Hoppas att vi ses snart igen :-)

O i morgon ska Kasper fotograferas på dagis, blir spännande att få se dem korten sen :-)

Nu så e det Grannfejden på teve, sååå kul att titta... Finns några i vår närhet som skulle passa bra in där ;-)
Hahahahaha..


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0