Yeay..

Idag blev det en riktig myskväll för mig o grabbarna.. :-) Kasper har fått en vidrig hosta, han har sovit i min famn, (o då e han verkligen inte pigg) men nu sover han i sin säng igen.. Jonas har suttit uppe med mig o tittat på Idol men la sig för en liten stund sen..

O jag e i behov av en klänning/tunika, så dags att börja leta... Blir ju lite kalasfirande framöver, så då måste man vara fin :-)

Slänger in 2 bilder..
En på närbild på Kasper, hahaha...

O en bild på älsklingens fina ben efter förra/sista fotbollsmatchen..
Sååå sexigt med idrottsskador, haha..


Nu ska jag prata lite med lillasyster Sandra i telefonen.. :-) Får återkomma hit helt enkelt :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0