:-(

Känner att det e en ordentlig förkylning på gång, inge kul alls.. När klockan ringde i morse så kändes det som om det brann i min hals..
Så jag tog ledigt från allt morgon stök. Martin fick lämna Jonas i skolan o sen drog Martin o Kasper till badhuset, medan jag låg kvar hemma...
När jag kom upp så slog en fruktansvärd mensvärk till :-( Så nu e jag liggandes i soffan i väntan på att det ska ge med sig...
Sen dags för en dusch innan jag ska hämta Jonas från skolan...

O så ska jag ju jobba i kväll :-)
Ska bli riktigt kul att få jobba lite nu när jag varit ledig i 1,5 vecka..

Nä, nu ska jag fortsätta med att göra inget..

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0