28/9-10

Blev det inget bloggande :-)
Det var min underbara sambos 25-års dag :-) Blev en hel del kalasande...!!

Tyvärr tog jag inte ett enda kort efter att gästerna kommit, men innan blev det en hel del fotande hahaha..

Mörk bild, men mysig :-)

Jonas poserar med en leksak dem gjort i skolan :-)

Jag o min andra hälft  :-)

O så blev det en hel del bus :-)))




O lille Kasper förstod inte riktigt vad jag o Jonas höll på med :-)


En fantastisk dag... O till min älskling så köpte jag en god whisky o Jonas köpte spelet, sänka skepp :-)
O en massa andra fina saker av den övriga familjen...



O så blev ju min fina lillasyster Sandra 25 år igår oxå.. :-)
Jag o Jonas ringde o sjöng för henne på morgonen, mycket vackert :-)

Stoooort grattis fina du... :-)

En väldigt vacker bild av dig gumman... :-)


Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0