Aj...

Ja, då har jag varit hos tandläkaren idag. Tröttnade på att ha ont i min ena visdomstand, har haft det nu i 3 dagar..
O där fick jag bedövning för jag hade en tandköttsremsa liggandes över tanden, o som hindrade tanden från att komma upp, så den brände han bort.. 
Han sa att den hade lite gummibands effekt.. :-)

Ja, nu e jag ganska öm i munnen, men ändå skönt att veta varför jag hade så ont..
Så nu e jag 710 kr fattigare... O så gick ju rutin besöket för 2 veckor sen på hela 830 kr..
Mmmm, jag ÄLSKAR tandläkare..
Jag fullkomligt ÄLSKAR att betala dyra pengar för att få känna liiiite mer smärta, hela tiden.

Så på 6 månader har jag sammanlagt betalat ca 7000 kr i tandläkarkostnader....
FANTASTISKT..!!!

Nu i kväll blir det lite tv-tittande...

Har även lillasyster Sandra här på besök :-) Alltid lika trevligt...!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0