Inge kul...

Vaknade till ett jobbigt mess, gjorde ont i kroppen..
Jag ber mina vänner att säga till ifall jag klantar till det, men det gör ont. Det gör ont när någon känner sig sviken.
Det gör ont att känna sig hemsk..

Känner mig inte på topp idag, e fruktansvärt förkyld o allmänt låg..

Men, jobbig dag att vakna till... Hade gärna legat i sängen o tyckt synd om mig själv, men Martin ska jobba idag, så jag e illa tvungen att orka...

O till min vän..!
Jag förstår hur du tänker o vad du tycker, men det jag vill säga e, att man inte behöver säga saker som en annan gör..
Som jag skrev till dig i morse.. Att du ibland driver mig till vansinne, du gör det..
Men det e du - det e hur du e o därför gillar jag dig så mycket. För att du har så många fantastiska sidor att dina mindre bra sidor, inte spelar någon roll..
O du hade inte varit du om dem sidorna inte fanns..





Nu ska jag laga lunch o föroppningsvis piggna på mig lite.. Funderar skarpt på att ta en liten hutt från Martins whisky - kanske kan det döda förkylningen..!!


Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0