Film....

Sitter i soffan o tittar på en film på 3:an, verkar lite kul :-)
Men jag e såå trött...

Idag har jag fått tider då jag ska börja i skolan, så nu har jag suttit o bokat tåg o letar för glatta livet efter vandrarhem eller liknande i Lund..
Någon som känner någon i Lund..? :-)
Känns liite surt alltså, jag har vänner i hela Sverige, men inte en enda i Lund, hahaha...
Men men, det blir nog bra :-)

Idag har jag umgåtts med vänner, lille Kasper, Michis, Jenny, Matilda, Vio o så hennes kille fikade lite på Nockes. Det var lite trevligt..

O i morgon gör jag min näst sista dag på jobbet, kul men tråkigt.. Har ju trivts väldigt bra där, så hade varit kul om man hade kunnat bli kvar.. Men en annan gång kanske..
Först studier :-)

Känns konstigt att börja plugga igen e ju 3,5 år sen sist, typ..

O Kaspers inskolning på dagis har gått sådär.. Det gick jätte bra när han var där varje dag, men nu har vi haft honom hemma några dagar, så denna vecka blev jobbig för honom.. Det var som om allt var nytt för honom igen.. Så vi bestämde att han ska gå på dagis varje dag i veckan i några veckor framöver...
Så att han vänjer sig... Sen blir det lite andra tider när jag börjar plugga oxå :-)

Nu ska jag kika vidare på nätet.. :-)

Stooort grattis till vännerna Eva o Johan som firade 1 års förlovningsdag igår :-))

Tjing..


Kommentarer
Eva

Thihi, tack!

2010-09-11 @ 13:38:39
URL: http://regeenas.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0