Fint idag...

Ja, dagen i dag började toppen, jag o grabbarna for i väg till skola o dagis.. Sen umgicks jag med vännen Michis tills det var dags att hämta Jonas, hans ena kompis o Thea från skolan.. 
Sen när klockan blev 15 så gick jag tillbaka till skolan o fotograferade Kasper :-))) 
Såååå söt ju.. 
Jag hade inte tänkt fotografera honom egentligen, men jag blev bara sååå sugen :-)

Resten av dagen kan man klassa som lugn o riktigt harmonisk.. Nu blir det tv-tittande med älsklingen.. 
Barnen e lagda o jag funderar på om jag kanske ska unna mig ett glas vin i kväll, vore riktigt gott..!

I morgon e det fullt upp..

Då blir det skolfoto för Jonas, fotbollsträning för både Jonas o Martin o så ska vi hinna med ett föräldramöte på skolan oxå...!!
E kul när det händer grejer.. :-)

O ang grejer, jag har ju en liten hemlis.. ;-)
O kan säga att det e mycket troligt att jag kan avslöja den i nästa vecka.. E lite mer säker då ;-)

Nu = Tv...!!


Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0