Fredagsmyys...

I dag har det varit en lugn dag... Jag har suttit på Dexter o fyllt i Kaspers dagistider, blir ju lite längre dagar för honom sen när jag börjar studera :-)
Det kommer nog bli väldigt bra för honom.. E glad att vi slipper fritids oxå.. Det e säkert jätte roligt för dem, men jag e nöjd att jag slipper avgiften.. Räcker gott o väl med dagisavgiften..

Jag har även lekt med min höööggravida vän Malin, sååå fin hon e.. Det borde vara kriminellt att vara såå snygg i hennes tillstånd..
O så har hon gått över 9 dagar nu :-( Så jag håller tummarna för att vi INTE ses på stan i morgon ;-)
Men det e sååå roligt att leka med henne, hon skrattar ju jämt :-)

O en annan vän har inte alls haft det så kul i dag..
Hon har varit på sin exmans bouppteckning - där deras 5-åriga dotter blev utan en enda pryl.. Inte ens en pappersbit fick hon i arv från sin pappa..
Det kan inte stämma..
Hur kan allt gå till hans sambo..??
Men vi ska hjälpa henne så gott vi kan.. Hon bara måste överklaga..

O hon sa det så bra själv i dag...  "E kan hitta en ny pojkvän, älska honom minst lika mycket som D o dela precis lika mycket med honom, men min dotter kan inte få en ny pappa.."
Stå på dig gumman... Låt dem inte komma åt dig..!!

Nu har jag nyss skickat i väg barnen o min lillasyster Sandra till affären, det ska inhandlas fredagsmyys... O jag har en smarrig Taco-paj i ugnen :-)

Nu ska jag kika vidare..

Skickar en stoooor kram o omtanke till vår vän J som just nu befinner sig på sjukhuset..!!
Får bli en kaffe med frun o barnen när du kommit hem igen :-))


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0