Fredagsmyys...

Börjar med att berätta att Jonas har halsfluss :-( Han var inte så jätte pigg i läkaren o testerna, men men, vad kan man begära..
Men nu har han i alla fall fått pencillin :-) så snart e han frisk o kry igen..

O jag har varit hos Therese o fått lite skönhetsbehandling, mee like... :-)

O nu har vi suttit hela familjen framför teven o tittat på Doobidoo o nu fotboll :-) Sååå mysigt.
Jonas ska strax sova o jag med, jag ska jobba långtur i morgon, 7-16:30 :-) Men efteråt e det kräftskiva hos Anette o Håkan, ska bli riktigt skojigt..
Jag har laddat upp med lite vin :-)

Nu ska jag måla naglarna.. E ett nytt intresse som jag fastnade för för några månader sen, jag fixar o trixar med dem minst en gång i veckan o gör dem fina, förutom dem ggr jag jobbar mycket för då tar dem mycket stryk av alla handsprit som jag använder på jobbet..

O så skickar jag en STOOOOOOR KRAAAAM till världens bästaste Michis som har det lite jobbigt just nu... Passa på o njut av helgen, så kommer du hem på söndag sen men nya krafter :-)
Det e du värd.... Du e guld med Thea...
Love u sister :-)

Nu.......
Nagelmålning :-))))


Tjing..



Kommentarer
Mixx

Du vet väl om att du är värdefull? att du är de finaste man kan hitta i en vän. Du är som en syster och du betyder allt för mig.Du har förgyllt mitt liv i så många år. Jag älskar dig sis ;-) you make me happy. Vill aldrig förlora dig!!

2010-09-04 @ 17:01:15
URL: http://mixia.blogg.se/
Irene

Åh gums... Söt du e :-)

Du e oxå värdefull o har förgyllt mitt liv i såå många år :-)

O du.... Du kommer aldrig förlora mig... Jag finns alltid... :-)

Love you too..!!

2010-09-05 @ 00:03:34
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0