Idag.....

Då var man nyss hemkommen från jobbet, härligt :-)
Var en sån där lugn o bra dag där, det gillar jag.... Inge stress alls... Meee like..

Men Jonas har fått feber, tog febern på honom när jag kom hem o då hade han 39,5... :-( O nu ligger han nedbäddad i soffan o ska sova intill sin moster.. :-)
Så det blir ingen skola för honom i morgon :-(
Trist..

O jag jobbar inte så länge heller, egentligen till 14, men kunde gå redan 12:30 ifall jag ville.. Vill ju ha pengarna med vill samtidigt hem o krama om Jonas...
Får se hur jag gör.. Sandra e ju här, så jag måste ju inte skynda mig hem..

Nä, nu ska jag dricka te, det e bra för den ömma halsen.. Fick ju som sagt lite sovmorgon i morse :-)
Snäll kille jag har.. :-)

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0