Party....

Sitter nu med vännerna Michis, Agneta samt min syster Sandra, hemma hos Michis.. Blir lite vin drickande :-)
Blir allt lite utgång i kväll... Inte ofta det händer, hahaha...
E nästan lite läskigt att gå ut o träffa så mycket folk på samma gång, jag brukar ju mest hänga inne på Ica :-)))

Har även varit o hälsat på underbara Malin o hennes lilla Nova i dag..
Hon e galet söt.. O Malin e oförskämt vacker som nyförlöst :-))
Lämnade presenten jag köpt, o Nova kommer bli såååå fin i den.. :-)
Lägger ut lite bilder i morgon :-)

O åter igen... STOOOORT GRATTIS till underbara Malin o Alexander - den där lilla Nova gjorde ni fruktansvärt bra :-)))

Nu ska jag återgå till tjejerna o vinet ;-)

O så skickar jag en STOOR KRAM till min älskade Martin som sitter hemma i kväll...
Älskar honom o barnen mst av allt :-)


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0