Sjuklingen....

Dagen idag började med att jag jobbade till kl 14, Sandra var ju här o tog grabbarna under tiden som jag o Martin jobbade omlott :-)
Sååå snällt..

När jag kom hem så såg jag att Jonas har vääldigt många "prickar" på halsmandlarna o i halsen, så i morgon blir det ett samtal till VC för att se om han möjligtvis har fått halsfluss.. :-(

O så har jag ägnat kvällen åt att installera Sandras nya skrivare o sedan skrivit ut en mängd papper som hon behöver till sitt skolarbete.. O många papper blev det.. Hihihi...

Jag har även lekt med min vän Malin som e oförskämt snygg som höggravid med ca 1 vecka kvar till beräknad förlossning, det borde vara olagligt att vara såå snygg som hon e i hennes tillstånd, hahaha...
Som hon kallade det så har en "tråkig" graviditet, inget att klaga på alls :-))
Hon e sååå fin... Ska bli spännande o se vad det e för en liten filur som tittar ut... LÄNGTAR MASSOR :-)))
Ska bli kul o få gulla med en liten bebis :-))

I morgon e jag ledig o då ska jag njuta av barnen...

Nu, ska jag dricka upp mitt glas med vin o sen ska jag sova :-))

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0