Sovmorgon...

Ja, jag hade allt tänkt att ta lite sovmorgon i dag, så skulle Martin följa barnen till skola o dagis. Men tyvärr tänkte inte vaktmästaren samma tanke o började kapa träd vid 07:45.. :-(
Så det var bara att gå upp...
Nu har jag suttit lite på nätet, tjuvtittat lite på barnens skolkort, eller i alla fall Kaspers, Jonas kort kom jag inte åt o så skulle det ta upp till 3 veckor innan dem kommer hem i brevlådan :-(
Jag vill se dem NU...
Det ska bli sååå spännande att se korten... Hoppas att han inte gör någon ful grimas på korten...

Har även suttit o tittat igenom räkningarna...
O då slog tanken mig.. Varför måste man betala räkningar hela tiden.?? Tänk vad mycket mer pengar man skulle ha om man slapp dem :-)
Men men...
Bara att betala...!!!!

I dag e det föräldramöte på dagis, jag o Martin får slåss om vem som ska gå :-)
Eller så får vi helt enkelt gå båda två :-)

Ska även till banken i dag, måste skaffa en internert dosa... Blir ju skitsur när jag inte hittar min, känner mig halv utan den, ingen koll på pengarna alls :-(

I går var vännen Jenny här o mös med mig... Tittade på Idol o åt BARA NYTTIGA saker :-)))

Nä, nu blir det hemmagjord Nockes frukost, fast färskare ;-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0