Styling...

Ja, vi hade lite beök utav Martins bror David, hans tjej o hans dotter igår :-)
Allti lika trevligt..
O David var givetvis tvungen att leka med Kaspers hår :-)

Här e resultatet..


Sikken snygging :-)))


Idag blir det lugnt.... Jag ska bara njuta av min söner o myysa massor.. Funderar på att kanske hyra en film till kvällen.

Får dock bli tidigt i säng, grannbarnen kommer hit runt 07:00 i morgon bitti.. E ju studiedag på skolan så Jonas e ändå hemma..
Så i morgon blir det nog en hel del lek på lekplatsen..

Har även köpt Jonas vinterkläder i förra veckan, sååå snygga... Ska lägga in en bild på dem sen..
E lite fundersam över byxorna eftersom dem e förbaskat långa... Men jag tror att storleken under blir för korta..?
Hm, tåls att fundera på..

Nu ska jag ge Kasper lite mat, sen när han sover ska jag duscha...

Tjing..  

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0