Aj...!!

Idag har det varit underbart väder, speciellt längs våran solvägg :-) så jag passade på att njuta av solen medan Kasper sov middag...
O tro det eller ej, men jag har verkligen bränt mig, trots att jag smörjde mig med solskyddsfaktor 60+ innan.. :-/
Känns lagom brännande nu, till o med mina händer bränner :-(

O här sitter jag i solen.... :-) Sååå skönt....Då, inte nu ;-)

Annars så har jag o barnen njutit av varenda minut under dagen, vi började förmiddagen med att gå till lekparken, sen hem o äta lunch, sen sov Kasper middag o Jonas åkte till en kompis.. O när Kasper vaknat o Jonas kommit hem så bar det av till lekparken igen :-)
O så hem för att äta middag.. :-)
O så har vi lekt med Jenny, Malin o hennes lilla Nova.. O så grannen Stina o barnen förstås :-))

Nu ska jag in till Jonas, han ropar från sängen :-))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0