Ändrade mig....

Ja, jag hade tänkt skriva om något, men ändrade mig...
Antar att jag har läst alldeles för många bloggar, hahaha... Men men, den som väntar på något :-)

Idag har jag fikat med fina Victoria P, som för övrigt ska ha en liten bebis om ca 8 veckor :-)
Åhh, så fin hon e...!
Sååå trevligt att träffas igen, var ju typ skiiiit länge sen sist....

O så har syster Sandra varit här o lekt med mig o barnen, alltid lika trevligt... :-)

Togs även lite bilder här hemma idag.. Meeen jag e alldeles för trött för att orka ladda upp dem här.. Jag ska försöka fixa det imorrn... :-)
(för det säger jag ju inte varje dag, hahaha)

O jag har pluggat som en liten gnu idag, min hjärna e fylld med såååå mycket information nu...
Hahaha... Så¨nu kan jag knappt öppna munnen utan att jag nämner något av allt det som jag läst... O imorrn väntar ännu en dag framför skolböckerna :-)
Men det e sååå roligt...
Har dock blivit väldigt lite jobb det senaste, har fått tacka nej till massor av tider.. Jag orkar faktiskt inte, jag måste prioritera mitt skolarbete o min egna familj..
Men så fort jag e klar, så ska jag jobba lite :-) Om dem nu inte slutar ringa mig efter alla mina "nej" förstås :-)

Nu ska jag o Martin fortsätta titta på "American History X", en bra, men förbaskat hemsk film. Kommer ihåg när jag såg den första gången... Jag kunde inte sluta tänka på den.. Den var så hemsk.... Den e fortfarande hemsk o lika bra :-)
O jag har väldigt svårt att förstå hur man kan hata så...
Alla människor oavsett bakgrund e så fantastiska, vi alla e så fantastiska.. O jag e stolt över att vara fantastisk, o jag e stolt över att få ha så många människor i mitt liv som e såå fantastiska...
O alla e fantastiska på sina egna vis ;-)
Ok, nu kanske det blev lite för mycket "fantastiska" ord här, men ni förstår vart jag vill komma :-)

Såå stooort tack till alla mina underbara, genom snälla, fantastiska människor som jag får dela mitt liv med <3
Älskar er såå oerhört mycket...

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0