Dagen idag...

Blev inga kort tagna idag heller.... Ajsing bajsing på mig..!!

Idag har Jonas fått välja aktivitet, jag har beslutat att Jonas ska få en dag i veckan med mig eller Martin då han får välja en aktivitet att göra.. 
Det e mest för att jag känner att Jonas måste få vara Jonas ibland o även få lite egentid, eftersom Kasper tar mycket energi o får mycket uppmärksamhet. Vilket Jonas blev väldigt glad över..
Så idag valde Jonas att veckans aktivitet blev en fika på Nockes med sin mamma :-)) Sååå mysigt..
Sen hittade vi även, Matilda o hennes lilla Ture, Marcus, Violetta o Jenny där, så vi fick lite sällskap i fikandet.
Jonas hämtade även målarblock o pennor, så han o Jenny målade litegrann.. Jag satt o höll i en liten filt för att täcka Matilda när hon skulle amma Ture :-)
O lilla Ture e ju sååå himla söt.. Man blir ju helt klart bebissugen.. :-)
Tur att jag har mina 2 grabbar redan :-)

Jag har även varit iväg på en promenad med grannen Stina :-)
O så har jag haft en lååång kaffe stund med underbara Malin o hennes lilla Nova.. <3

Imorrn e det dags för ännu ett spinningpass, ska bli såå skönt.. Jag missade ju passet i tisdags eftersom jag inte hittade någon barnvakt..
O så blir det en maasssaa pluggande... Känner att det e mycket nu..!

Nu ska jag äta lite med älsklingen.... Myyyyys... :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0