Hemma igen...

Ja, då var denna närträffen i Lund avklarad.. :-) O jag har sååå mycket ny information i huvudet att ta in :-/ Nästan lite läskigt hur fort kurserna avlöser varandra...
Men men... Nästa vecka e det dags för studier, idag har jag o Kasper varit på Öppna förskolan o lekt, o så har jag hämtat Jonas i skolan.
Jag har även tagit tag i en sak som gjort ont i mig en längre tid.. Känns lite bättre nu.. Det e skönt..

Idag ska vi en sväng till Jeannette o Magnus eftersom Martin ska hjälpa till lite där.. Jag o barnen ska bara se bra ut ;-)
O så ikväll blir det FredagsMYS :-D
Nog för att jag har väldgt roligt i Lund när jag e där, så e det ju såå underbart att komma hem igen.. Saknar ju Martin o barnen massor när jag e borta..
O tjejen jag brukar sova hos heter ju Claudia, o vi brukar inte göra mycket alls, mer än ta bussen från skolan o hem till henne, äta o sen sova.. Men den här gången satt vi på en uteservering, tog en öl o snackade.. Shit, det var ju huuur länge sen som helst ju..
Kändes jätte konstigt att sitta där mitt på eftermiddagen, men samtidigt vääldigt trevligt :-)

Nu ska jag titta till Kasper som sover middag :-)

Tjing...


Kommentarer
Claudia

Awesome va det! det blir ännu roligare nästa gång för då firar vi att det är några dagar kvar till flytt =) Kram

2011-05-01 @ 11:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0