Lycklig e jag :-)

Ja, nog e jag lycklig :-) Skulle jag kunnat vara annat än med dem 3 bästa killarna i mitt liv.? :-)
Idag e en lugn o skön dag..

O så blev Kasper allergisk idag efter att han o Martin varit ute på framsidan o lekt.? Vi vet inte alls vad det kom ifrån..
Vi funderar på om det kan ha varit när han grävde i jorden här ute. Men det enda som vi vet att han e allergisk emot e ju ägg o katt, o att han bör hålla sig undan från hundar..

Slänger ut några bilder på Kasper som jag tog idag vid lunchen, det syns kanske på korten att han e lite allergisk, men han e lika glad o söt för det :-)
Våran lilla prins :-)




Så söt man kan vara o så kul man kan a under en måltid :-))

Nu ska jag cykla iväg o hämta Jonas i skolan :-))


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0