Mina ♥

Dem underbaraste sönerna e mina :-) Kärleken till dem e gränslös.. Finns inget jag inte skulle göra för dem..
Att få ha dem o att få älska dem gör mitt liv värt att leva...
Aldrig hade jag kunnat ana hur mycket man kan älska sina barn.. Så slänger in 2 bilder på dem 2 vackraste grabbarna i världen...

Mina grabbar :-)


Mina prinsar, det vackraste i mitt liv... Kärleken till dem är omöjlig att beskriva, det finns inga ord som räcker till..




Idag ska jag mysa med dem 2 bästaste grabbarna... O så åker vi en sväng till Martins kusin Malin o hennes 2 barn :-)
Blir nog en fika med barnens farfar oxå :-)

O igår hoppade mitt hjärta ett varv.. Något jag väntat på länge, hände... Jag blev alldeles varm inombords..
O jag hoppas att jag inte blev glad helt i onödan... Utan jag hoppas att detta ger i alla fall lite resultat :-)
Håller tummarna nu :-)


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0