Ojsan....

Nu var det verkligen några dagar sen sist, hahaha.. Men haft fullt upp, Martin har jobbat hela helgen så jag o grabbarna har rockat loss i helgen tillsammans med min syster Sandra, o även syster Sabina kom hit o lekte med oss.. :-)
Helgen har varit full av äventyr... Bl.a så har det blivit en hel del lek med vännen Malin o hennes lilla Nova.. O så har det blivit sååååå mycket tid utomhus i sooolen...
Såå underbart väder vi haft i helgen..

Så här kommer en bildbomb.. :-)

Kasper gungar..

Finaste lilla Nova..

Jonas hoppar av gungan...

Fina Jonas skrattar åt Malin :-)

Jonas gör en vääldigt snygg landning :-)

Jonas o Malin laddar inför ett ordentligt hopp :-)

Mina cooola grabbar :-))

Kasper passade Nova :-)


Jonas klättrar :-)


Sabina leker... Jag bad henne låta barnen leka oxå, så hon gav med sig tillslut ;-)


O så lite bilder på Kasper som envisades med att ha sin mössa på ett speciellt sätt :-D




Sabina o Jonas gömmer sig :-)

Finaste Malin :-)


Ja, det var lite av vår fantastiska helg :-) Nu ska jag göra andra saker o så hoppas jag på att jag hinner med ett inlägg till ikväll efter att jag kommit hem från mitt spinningpass :-))

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0