Roooligt :-)

Japp, då var denna dagen snart slut.. :-)

Vi for som sagt iväg till Axvall förut idag då älsklingen hade seriepremiär i fotbollen, sååå roligt.. Dock blev jag ganska sur då o då, som jag brukar bli under matchernas gång.. (ni som känner mig vet vad jag menar)
Det hela slutade i alla fall 1-1, bättre det än att förlora, som jag brukar säga.. :-)

O sen blev det promenad med fina Malin, hennes lilla Nova o Jonas, mycket trevligt.. Älskling o Kasper var hemma o lagade mat..
Nu blir det lite tv-tittande :-) o vänta in att lilla Kasper ska somna, han kan inte rikigt komma till ro, vet inte vad det e som e problemet.? Han brukar ju sällan vara svårsomnad..? Men men...

O Jonas kunde inte somna för att han hade ont i magen, men när han fick lägga sig i våran säng så somnade han direkt.....konstigt... :-)

Dags att dra :-))


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0