Sååå gött....

Nu e jag hemma igen efter ett ordentligt spinningpass... O jag e helt slut i kroppen.. Underbar känsla :-)
Längtar redan till nästa inbokade pass i veckan :-)

Idag har vi varit iväg med Kasper till KSS... Han har fått ökat behov av sina astmamediciner det senaste o eftersom dem på Vårdcentralen inte fattar något så ringde jag Barnmottagningen o bokade tid..
O mycket riktigt så e Kasper mer astmatisk än vi trott, så nu ska vi köra medicinering 2 ggr/dagen, varje dag, året om, i några år..
O han ska även få en remiss hemskickad då några prover ska tas.. O så ska han hålla sig borta helt från katter o hundar, så det e tur att vi inte har några djur.. :-)
O så sades lite annat som jag inte känner för att ta upp här... Men men, det e i alla fall skönt att få bekräftat att man har haft rätt känsla i kroppen även om inte Vårdcentralen fattat.. :-)

Jonas var iväg till sin kompis Thea idag efter skolan... Det e kul för honom att få komma iväg till kompisar ibland :-)
Thea har dock både katt o hund, så Jonas fick kasta av sig kläderna o tvätta händerna ordentligt.. Men sen e ju inte Jonas så jätte förtjust i djur, så jag tror inte att det e så farligt...
Men bättre vara på säkra sidan :-)
Han hade i alla fall haft väldigt kul :-)

O jag måste börja tänka i andra banor.. Det inträffar saker som gör att jag måste det. Känns både bra o dåligt, men det e för ett bra ändamål, så det får bli så..
Så snart så :-)

Nu måste jag kila :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0