Underbara helg...

Idag har jag, barnen, Malin o hennes lilla Nova lekt i lekparken under förmiddagen :-) Sååå skojsigt...
När vi kom hem blev det lunch (tacos) alltid lika gott :-) Sen var det dags för Kasper att sova middag.. Jonas e ute o leker o försöker få iordning sin cykel, han föll ganska olyckligt förut så cykeln e lite paj..
Om en liten stund kommer Martin hem, då ska Jonas till sin kompis Elise på kalas. Sen e det dags för oss att bege oss till Therese på 30-års kalas :-)
Me really, really like :-))

Ja, så det e allt fullt upp denna dagen oxå.. :-)  O om jag hinner så ska jag sätta mig med studierna i kväll.. Vill ha så lite pluggande som möjligt nästa vecka då det e påsklov, båda barnen e hemma, så jag vill ju leka hela veckan :-))

Nu ska jag återgå till mitt kaffe innan det kallnar, igen.. :-)

O så bara måste jag säga..
Underbara fina Malin, såå glad att jag har dig i mitt liv...!

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0