Underbara vår.. :-)

Idag tog jag o grabbarna en cykeltur till älsklingens jobb o hälsade på lite, sen åkte vi förbi svärmor o Håkan o tog en fika o lekte lite grann..
Sen bar det vidare till skokanonen där vi inhandlade nya sandaler till barnen, dom e ju lagom svettiga i sina gympaskor i detta väder ;-)
Sen bar det hemåt, i med lite lunch o sen vidare till lekplatsen... O där blev det lek i 2 timmar tillsammans med Marie, Ebba, Mari, Sixten, Anna o Alicia, sen var vi tvungna att åka hem, Kasper behövde vila middag o jag behövde sätta mig ner lite... Jag blir helt slut av att vara ute så länge i den här värmen :-)

O nu sitter jag o snokar på internet, Kasper vilar o Jonas tittar på teve o väntar på att Kasper ska vakna så vi kan gå ut igen.. Shit, var får dom all energi ifrån..? :-)

Blir en lugn eftermiddag/kväll för oss o kanske även pizza till kvällsmat :-) Mumsigt en varm dag som denna, då jag inte känner något som helst sug att stå vid spisen :-)

Jag o Jonas har även slängt i oss varsin isglass, åhhhh vad det var skönt för kroppen :-)

Nä, nu ska jag glo vidare...

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0