I´m back :-)

Nu har jag definitivt legat lågt med bloggen, o sanningen e den att jag helt enkelt jobbar så mkt att jag inte riktigt har tid att blogga..
Det e fullt ös hela tiden.. O nu så kommer jag dessutom att jobba o plugga omlott, så det ska bli spännande o se hur mkt tid som det kommer att ta :-)

Men, annars så e allt som vanligt.. Jonas leker med Isabelle, Kasper sover middag, Martin tittar på teve o jag ska bege mig till jobbet om en stund - jobbar delad tur idag..
Men jag har ju 2 lediga dagar på antågande, så det ska bli himlans skönt :-)

Nä, nu ska jag passa på att vila lite innan kvällens utmaningar på jobbet..! O så hoppas jag att jag kan blogga lite imorrn efter jobbet, har ju så många bilder som jag skulle vilja lägga ut ju :-)
Men men, vi får se...

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0