Mycket nu.....

Nu har det varit några intensiva dagar.. Igår var en hemsk dag, men jag tar nya tag - det blir bättre.. Idag har jag känt mig lite låg efter gårdagen o drabbades givetvis av migrän, så har legat hela förmiddagen :-(
Inge kul alls....

Har även bestämt mig för att omge mig av människor som har en positiv inverkan på mig :-) O att jag ska bry mig lite mindre om andras bekymmer, jag orkar inte lägga ner kropp o själ i att hjälpa till ingen nytta...

Jag har egna barn, en sambo, skola, vänner o en massa annat som måste funka runt omkring mig... Så nu ska det bli ändrade planer..
O just nu har jag en del som jag går igenom, jag kanske inte berättar allt eller visar hur jag känner, men det e för att jag hanterar mitt så + att jag e trött på att lätta mitt hjärta utan någon respons..!

Men ett stort tack till vännen Jenny för att du fanns för mig igår... Du e guld värd... O även ett stort tack till Therese o David som hjälpte oss med barnen en stund :-)

Nu ska jag vila lite innan det e dags att hämta Kasper på dagis.. Kanske inte har blivit så jätte mycket pluggande idag, men jag har verkligen försökt men när migränen kom fanns det ingen återvändo :-(

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0