Skola :-)

Idag har jag varit i skolan hela dagen, o det har varit väldigt intressant men oxå väldigt påfrestande, så nu sitter jag här o e helt galet trött..
Men vi har dock ett väldigt intressant ämne nu - Kriminologi :-))
Ett sååå stort ämne, med såå många tankar, egna värderingar o känslor.. Måste erkänna att jag blev måttligt förbannad när vi pratade om straff o så vidare.
En del tycker att e man sjuk s´å e man, jag känner att ett brott e ett brott oavsett "förmildrande omständighet" o givetvis e det kanske bra för personen att få vård, men då kan man vårdas först o straffas sen..??
Eller..?
Så tycker jag i alla fall :-)
Men som sagt, det blev livliga diskussioner, haha.. Men det e så det ska vara :-)

Nu väntar jag in maten, sen ska jag dega ner mig i soffan o vänta in Claudia :-)) O imorrn väntar ännu en låång skoldag, men sååå intressant :-)
O så hoppas jag att det e något riktigt bra program på teve ikväll :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0