Älskart..!!

Det fullkomligt snurrar i huvudet på mig, jag har sååå många planer o sååå mycket som jag vill göra.. O det ska bli sååå spännande att få sätta mina planer i verket... :-)))

Idag e det en lugn dag... Kasper har haft väldigt svårt att sova dem senaste nätterna, så i natt fick vi sitta uppe till kl 02:00... Jag la mig i soffan med Kasper tätt intill mig tills han somnade... Det var underbart mysigt men jag var såå trött...
När vi vaknade så drog jag o Jonas till Ishallen, såå skojigt... Tyvärr så har jag inga egna skridskor o jag har inte stått på ett par skridskor på ca 15 år, så det e nog ingen idé att jag försöker...
Men det var väldigt kul att se Jonas o framför allt så tyckte Jonas att det var väldigt roligt :-))

O så har vi haft David o Isabelle här på lunch idag, o min Martin gjorde en jätte god köttgryta med ris, såå gott..

Martin o Jonas har även varit iväg o bowlat en sväng idag, jag stannade hemma med Kasper, han e inte alls fräsch. Han hostar, snorar o har liite feber.. Så nu blir det väl att stanna inne några dagar..

Ikväll blir det mys med finaste familjen.... Underbart... Ja, jag har helt klart den finaste familjen... <3


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0