Äventyrsbad...

Jag, Jonas, Kasper och min syster Sandra var i Uppsala i helgen o hälsade på mina vänner Anki o Robert o deras grabbar Alfred o Agaton..
En mycket trevlig helg förutom den där maginfluensan vi fick med oss hem :-(

Slänger i alla fall ut några bilder som togs under helgen...

Fina Anki o hennes Agaton..

Ankis fina Alfred...

Riktiga små sötnosar :-))

O så lite bilder från badhuset :-))
Anki o Agaton...

Sandra, Jonas o Kasper...

En häftig bild på Sandra o Kasper :-)

Jonas gör en bomb :-)

Fina Sandra o Kasper...

Jag o min Kasper...


Jonas hoppar bomben o jag o Kasper e liite för nära :-))

Ja, det var lite bilder från helgen... :-) Vi hade i alla fall väldigt roligt... :-))

Tack Anki o Robert för en jätte mysig helg... Men nästa gång får ni komma hit, hahaha...

Tjing..



Kommentarer
Anonym

Hah, ja det får nog bli så för det här går ju Inge bra.

Agaton har dubbelsidig öroninflammation stackarn. Börjar ni bli bättre?

2011-03-02 @ 21:34:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0