Här kommer resten.......

...........av kläderna som jag inhandlat det senaste :-))

Först ut e Kaspers kläder....




O så har vi Jonas kläder....



Ja, det blev en hel del grönt till Jonas, men jag ääälskar grönt :-))))
O Kasper fick en hel del blått, men jag ääälskar blått oxå :-)))
Men det vet redan alla som känner mig, hahahaha...

Men jag lovar att barnen har andra färger oxå ;-) Jonas klär för övrigt väldigt bra i rött, svart, grönt o petrol.... 
O så e jag inne i en randig period, jag älskar randiga kläder, o jag har utsatt både grabbarna för det :-)
Kasper klär i samma färger som Jonas, men Kasper har en hel del lite tuffare kläder än Jonas... Ok, ni kanske inte e så intresserade av att veta vilka färger mina barn klär i..
Antar att jag kanske inte har så mycket att skriva helt enkelt, hahaha....

Idag har jag i alla fall jobbat.. 
Hämtat Jonas o hans kompis Erik i skolan, så dem leker nu.. O ikväll ska Jonas till simskolan för första gången :-)) Sååå spännande ju...
O så får vi se om han orkar handbollen ikväll, hittills har han tackat nej eftersom han tycker att det blir föör jobbigt ;-)

Nu ska jag samtala med min Martin o sen bege mig till banken, har ett litet ärende där ;-)

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0