Idag :-)

Idag har jag o Kasper letat efter medicin till honom på apoteken, men all pulmicort för hans ålder e slut, den e slut i hela sverige...
Jag blir vansinnig... Stackars Kasper mår inte alls bra... Han behöver verkligen sin medicin.. :-(
Men han kämpar på, vi får se om vi får åka in med honom imorrn eller om vi kan vänta tills på måndag o se om vi kan få någon hjälp på Vårdcentralen..

Nu i kväll har vi haft besök av vännerna Eva, Johan o deras lille Douglas, sååå mysigt :-) Alltid lika roligt att leka med dem... Eva o Johan e ju bara föör roliga, hahaha...

O så har jag pratat med vännen Malin i telefonen :-) Myyysigt...

Det har blivit lite vin under kvällen, så nu sätter jag mig i soffan med ett glas vatten o ska se på en bra film :-)


Tjing... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0