J***a skit...

Jag fullkomligt hatar tandvärk.... Dessa förbannade visdomständer gör mig galen... Så detta året börjar precis likadant som förra året, ska bli spännande o se hur mkt pengar som går åt till tandläkarbesöken det här året... Förra året var det ett X antal tusenlappar...
Men varför ha pengar för sig själv när man kan ge bort dem.? Eller??

Idag har jag varit o fotograferat mina naglar i Thereses salong, sen blev det kaffe o häng i soffan tillsammans med Jessica som hade vägarna förbi.. O så blev det en härlig promenad på e.m med vännen Jenny :-)

O där emellan har jag gosat med Kasper... :-) Jonas har lekt med sin kompis Elise idag, så honom har jag knappt sett på hela dagen..
Jonas var även iväg till logopeden imorse, det gick bra. Han har fått bukt på några saker, men har lite kvar.. Så nu ska vi öva på T o D, i början, i mitten o i slutet på ord.. O så ska orden gärna låta lika, som t.ex Rita-Rida, så att han hör skillnaden :-)
O det e ju verkligen en sport att öva detta, Jonas tycker ju att det e kul, men tröttnar fort.. Jag antar att det e lättare att tröttna när han sitter med mig eller Martin..
Men men, vi gör så gott vi kan..

För övrigt e jag trött idag, kan bero på den härliga tandvärken.. Egentligen borde jag operera ut dem resterande 3 visdomständerna innan dem börjar krångla :-)
Men det skulle alltså bli en total kostnad på ca 10 500 kr om dem inte lägger på ngt extra...
Lovely.......eller inte...
Hahahaha, seriöst.... Vem kom på det här med visdomständer.?? Vad ska dem vara bra för..??

Nä, nu ska jag sluta gnälla o ringa min syster Sandra istället o snacka lite skit....
Jag får väl erkänna att jag e nyfiken hur hennes kväll varit ;-)

Tjing.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0