Lite allt möjligt :-)

Idag har jag handlat lite, lekt med vännen Michis, nu ska jag plugga lite, sen duscha, sen träffa 2 hemliga personer ;-) O sen e det dags att hämta barnen o påbörja fredagsmyset :-))

Ja, jag e sååå hemlighetsfull nu för tiden.. Jag visste inte ens att jag kunde ha hemligheter o nu har jag flera stycken, hihihi...
Måste säga att jag e riktigt stolt över mig själv, o ni mina vänner borde oxå vara stolta över mig, haha..
Egentligen e jag väl ingen skvallerbytta, men jag har liksom glömt bort att hemligheten varit en hemlighet o då råkat försäga mig, ett av mina stora problem här i livet..
Men nu e jag så duktig :-)
Nu kan det vara så att jag ibland glömmer bort vad folk sagt till mig, alltså glömt helt o hållet, o då finns det inget att råka säga eftersom jag inte har ett minne av det..  :-)

Nu ska jag plugga o ta en kopp kaffe, innan jag ska duscha o springa iväg på hemligheter ;-)


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0