Lite bilder :-))

Jag, Martin o barnen har fotograferats hos en fotograf här i Skara, det var i höstas... Vi fick presentkort där i doppresent av några vänner.. O det bästa var att vi fick 2 helt fantastiska tavlor som nu sitter på våran vägg i vardagsrummet :-)
Tyvärr e jag väldigt dålig på att ta kort på tavlor, men jag gjorde mitt bästa :-)
Så såhär fina e tavlorna :-)


Underbara vi.... Den finaste familjen :-)



O så en jätte fin bild på Jonas o hans vän Thea, riktiga gullungar :-)





O så hade jag vännen Malin o hennes lilla Nova på besök idag, så jag slängde givetvis fram kameran.. :-)
O dem e sååå fina... E såå glad att jag får ha dem i mitt liv...
Tack så mycket för den väldigt goda rulltårtan, Malin :-)


Ja, jag kan inte få för mycket av deras sällskap, hihihi...
Tack fina Malin för att du e en sån fin vän... :-)

Nu e det dags för ett annat inlägg ;-)

Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0