Lugnt idag..

Kvällen igår var mycket lyckad :-) O jag intog helt klart alldeles för mycket öl, haha.. Men det var kul, jätte kul faktiskt :-)
Idag e det mindre kul, men det e glömt tills imorgon :-)
O imorgon ska jag jobba lite, nu var det allt ett tag sen.. Egentligen skulle jag kunna vara hemma o mysa med Martin, så som man borde göra på Alla hjärtans dag, men Martin jobbar heela dagen..
Inte kul inte..
Så då passar jag oxå på att jobba :-)

Men Martin har tagit ledigt en vecka framöver, så ska vi försöka hitta på massor med mysiga saker att göra med barnen.. Det ska bli jätte kul :-)

Jag glömde givetvis kameran igår, så jag har inga roliga partybilder att lägga ut.... Trist..!

Nu ska jag nog ta mig en promenad, jag behöver lufta mig lite...

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0