Maginfluensa....

När jag vaknade i Uppsala igår morse så var jag drabbad av maginfluensa, men jag tog mig igenom den hemska tågresan hem, slängde mig i sängen o där stannade jag tills i morse...
Idag mår jag bättre, men tyvärr så insjuknade Sandra i morse, Kasper nu i eftermiddag o nu e det Jonas tur.. Så här hemma e det fullt ös...
Stackars Kasper kräks massor, o det gör så ont i mig att se honom ha så ont.. För jag vet ju själv hur jobbigt jag haft det.. :-(
Här ligger lille Kasper nerbäddad på golvet i vardagsrummet...

Min lilla skrutt....

O nu ska jag kila iväg o handla blöjor, har en stark känsla av att även Jonas kommer få behov av dessa.. Han e väldigt ledsen över att jag säger att han kommer att behöva dem, men när det väl sätter igång så kommer han nog vara ganska glad över att dem finns..

Blir en härlig vecka...!!!


Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0