Min lilla sjukling...

Mmmm, min lilla Kasper e sjuk..
Jag var på vårdcentralen idag med honom, han har ju lite problem med andningen, det dumma e att det inte finns någon medicin att köpa, för den e slut på lagret..
Men men, e bara att gilla läget..
Men jag har i alla fall förberett mig på att kanske behöva vara vaken i natt, så får väl sysselsätta mig med annat helt enkelt...

Idag har jag haft min lillasyster Sabina här på besök, Johan var oxå här.. Jag bjöd dem på middag.. Jag lagade något riktigt gott :-)
Ingefärsgryta, mumma... Men jag ska nog ha i mindre ingefära nästa gång ;-)

Nu ska jag spela ett spel med Jonas... :-)

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0