Öppna förskolan...

Där var jag o Kasper idag :-)) Alltid lika trevligt, men blir tyvärr alldeles för sällan.. O så skadar det ju inte att man fick sällskap av bästaste Malin o henne lilla Nova :-))
Me like a lot..

O jag fick även med kameran... Så slänger ut en bild på finaste Kasper när han kliver in i leksakshuset dem har där :-)
Tänk att man kan vara såå himla vacker.. Världens finaste Kasper...! :-)

O så fick jag tillåtelse av Jonas att ta kort på honom oxå :-)) Det gillar jag, han har ju blivit så stor nu att han säger ifrån när han inte vill bli fotograferad.. Så man får ju passa på när han vill.....
O såhär vacker e Jonas.... Världens finaste Jonas....! :-)

Ja, jag överdriver inte om jag säger att jag har dem allra finaste prinsarna.... :-))

O så slänger jag in ett kort på Jonas rum.. Såhär ser det ut efter inköpen från IKEA :-))

Ett helt annat rum, o såååå lättstädat... Lägger ut en lite närmare bild på bokhyllorna :-)

Snyggt va? :-)))

O i morgon ska jag till Thereses salong o fotografera mina naglar, som för övrigt e sååå läckra... :-D
Så jag lägger väl ut en bild på dem oxå.... Hihihihi..


Förut idag så pratade jag o Martin om hur nöjda vi e just nu med vår tillvaro... O hur skönt det känns i kroppen att man fått sitt hem i ordning, så som man velat ha det, men inte riktigt orkat ta tag i det.
Det e ju så mycket som ska göras som det e...
Så stooort tack till min fantastiska lillasyster Sandra som handlade åt oss på IKEA :-)

Nu ringde vännen Jenny, så ska prata med henne en stund :-))

Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0