Skräcken......

Igår kväll tappade jag bort min förlovningsring, såå läskigt.. Jag letade halva natten o så fortsatte jag leta idag, men utan resultat..
Kände mig helt naken utan den...
Men medan jag o Jonas var på badhuset så var svärmor hos oss o hälsade på Martin o Kasper, o hon hittade min ring :-))))
Känner mig inte naken längre... :-))

Tänk att det kan kännas såå läskigt att bli av med den... :-/
Jag brukar ta av den när jag smörjer in Kasper på morgonen o kvällen... Men nästa gång kommer jag nog tänka på var jag lägger den, så att den inte hamnar i Kaspers händer igen..

Nu ska jag fortsätta här hemma :-))


Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0