Undrar..???

Jag lägger mig inte i.... Men jag har tänkt på en sak..

Jag läser ju en hel del bloggar, både av vänner o människor jag inte känner...

O sen e man inte mer än människa o man vet att man inte alltid vaknar med ett leende på läpparna, att solen inte alltid lyser o att ens barn inte alltid står med ett leende på läpparna o säger: "Ja, mamma, Ja pappa, "...
Så varför måste man låtsas.??
Varför måste allting alltid verka så bra.?
Jag kanske inte skriver så mycket om allt runt omkring, men har jag haft en skit jobbig dag, så kan jag ju skriva det - jag skriver ju inte att min dag varit heelt fantastisk o att jag dansat på rosa små moln hela dagen....

Detta e bara en sak jag tänkt på...

För jag kan nästan tycka att det e lite tråkigt när man får läsa falska bloggar, där personen inte e ärlig o inte e sig själv..
Sen förstår väl jag oxå att man inte vill utelämna sig helt på en blogg, det skulle inte jag heller göra. Hur kan det vara så viktigt att insidan måste framställas som helt perfekt..??
Livet e inte helt perfekt.
Man har bra dagar o man har mindre bra dagar..

O ja, jag vet... Jag kan välja att sluta läsa bloggar som inte tilltalar mig, hahaha...

Jaja, nu har jag skrivit ner en liten fundering bara :-))

Nu ska jag kila vidare :-)))


Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0