19 månader...

Ja, idag e våran lilla Kasper 1 år o 7 månader gammal.. Tänk så fort tiden gått..? Vet inte vart den tiden tagit vägen, men mysigt e det...
Tänk att han varit såhär liten..? Det bästa e att det syns verkligen att det e Kasper, hihihi..!!
Ja, här var han inte gammal, någon timma kanske...?!
Men sååå söt... :-)


O idag har varit en urmysig dag.. Jag o grabbarna var hemma på f.m, sen fick vi besök av vännen Malin o hennes lilla Nova, sen när Kasper vaknade efter vilan, så satt han i mitt knä i nästan 1 timme o bara mös..
Sååå mysigt...
Speciellt när Kasper inte e sån så ofta, han vill ju gärna röra på sig o upptäcka världen :-)

Sen gick vi ut en sväng, blev pizza till middag :-) mycket gott..

O jag älskar bra dagar...
Nu har barnen somnat, Kasper e väldigt hostig så jag vet inte om jag ska skicka honom till dagis imorrn..?
Får se.

O så har jag diskat o tvättat hela dagen, så imorrn blir det städning o plugg.. :-) Kommer bli fullt upp, men jag kommer bli sååå nöjd när det e klart..

Har ett projekt på gång, ska bli sååå spännande.... Men än så länge håller jag det hemligt :-)

Nu ska jag glo vidare...

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0