Bra med blogg...

Det e grymt att ha en blogg :-) Nu fick jag tips om var jag kan hitta en fotsack till vår nya vagn.. :-)
Tack så mkt...
Blir att åka en sväng till Skövde i nästa vecka, ska försöka hinna med det emellan pluggandet o jobbandet :-)

Idag har jag sålt ännu en gammal vagn, min gamla oranga trehjuling Graco :-) Sååå skönt att äntligen fått vagnarna sålda.
Försökte sälja den för ett tag sen, men ingen nappade... Men nu så :-D

Jag har även lekt lite med Jenny o Julia idag, alltid lika roligt.. Dem drog ut nu på kvällen, till en början var jag sugen att följa med, men ångrade mig... Jag stannade hemma o mös med familjen istället :-))
O jag e ju ingen party människa egentligen, jag e en sån som gärna tar med mig en vän o sätter mig på en bar, tar en öl o snackar natten lång :-)
Men sånna barer har vi ju liksom inte här, hahahaha...
Ska dock försöka mig på en visit till Krickelin någon gång, i sommar kanske ;-)

Ska försöka mig på lite kort oxå... Har blivit dåligt med fotografering det senaste... 

Kasper kan prata...
Han säger mamma, pappa (där), tutte (napp), memi (emil), mea (mer), min, oj, aj, nenne (vi vet inte riktigt vad det betyder, haha)...
Han kan säkert fler ord, men det e dem jag kan komma på nu :-))
Han e bra duktig våran lilla kille...

Nä, nu ska jag väl fortsätta där jag slutade :-)

O till Sandra P, har du bytt lösenord på din blogg eller har du lagt ner den? Om du bytt lösenord så vill jag gärna ha det, om jag får :-)

Tjing...

 

 



Kommentarer
Anonym

jag har bytt lösen för att jag inte längre bloggar, när jag börjar igen så meddelar jag och då byter jag nog tillbaka till det gammla lösenet :-)

2011-01-23 @ 14:18:41
URL: http://sandra p
Mini

Nenne betyder Jenny fattar du väl!!! ;-P

2011-01-24 @ 13:02:16
Sandra

lille kasper kan säga sandra oxå...

2011-01-24 @ 20:23:09
Malin

Krickelin.. Då följer jag med :D

2011-01-24 @ 21:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0