Dagarna som gått....

Ja, dem senaste dagarna har vi roat oss..

Jag o Jonas har varit på bio, ätit på restaurang o myyst...

O igår kväll var jag o Martin på fest.
Hans bror Stefan hade sin 40-års fest... Sååå roligt.. Jag e mer än nöjd med gårkvällen.. O jag har samlat vuxenpoäng :-)
Jag drack vitt vin till förrätten, sen resten av kvällen blev det rödvin :-) Duktig jag e va, Eva.? ;-)
Inte visste jag att rödvin kunde vara såå gott..
Vem vet, jag kanske blir en rödvinsdrickare nu :-))

O idag var jag o Kasper iväg o tittade på Martins fotbollscup, riktigt roligt.. E längesen dem spelade nu, längtar redan tills fotbollssäsongen kommer igång :-)

O så kom min lillasyster Sandra hit, så hon o Jonas ligger o sjunger i soffan nu.. O jag ska strax bege mig ut på en promenad... Bara måste ut o gå o sen köpa något gott att äta o dricka till Bingolotto spelandet ikväll...

O måste tillägga att jag har världens finaste sambo o barn... O e väldigt lycklig att få ha dem i mitt liv.. Ingen o ingenting kan få mig att må så bra som dem kan..
Jag har lärt mig mycket om mig själv o mitt liv dem senaste månaderna... O hela tiden har min fina sambo funnits där o stöttat mig...
Jag kan prata om allt med honom... Han e guld värd...

O så vill jag kasta iväg ett stooort tack till underbara Malin, Eva, Jeannette o Agneta... Ni e såå fantastiska.. 
Tack för att ni finns där, för att ni lyssnar, för att ni ger råd och för att ni avvarar en kopp kaffe eller ett glas vin samt en härlig pratstund till :-) 
Lycklig e jag att ha vänner som er... <3

Nu ska jag försöka bege mig utåt.. :-)

Tjing...


Kommentarer
Eva

Va stolt jag e över dig nu Irene. Visst e det gött me rötjut. Då vet jag vad vi ska dricka next time.

Puss på dig och tack för att du e så go med.

2011-01-09 @ 21:24:28
Agneta

Tack själv vännen! =)

2011-01-12 @ 18:28:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0