Fortfarande ont :-(

Ja, jag har fortfarande ont i nacke, rygg o huvud... Men det ger sig väl, får ta med lite värktabletter till jobbet så ordnar det sig nog :-)
För övrigt så fick jag hem boken jag beställt :-))) Sååå fin... O Martin blev riktigt glad :-))

Nu sitter jag i soffan o tar en kaffe i väntan på att barnen o Martin ska komma hem, sen ska jag jobba.. :-)
Hade ju varit roligare att jobba om jag inte haft ont någonstans, men men....

O till fina Malin - Jaaaaa, det tycker jag.... Säg bara till när du ammat klart, så drar vi till Krickelin :-))
Härligt förresten att du kommenterar, meee like...a lot... :-D

Nu ska jag fortsätta titta på tv o förbereda mig inför jobbet :-)))


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0