Funderar...

Hm, hur kommer det sig att jag knappt kan gå utomhus utan att halka på all is, men Jonas kan springa.??
Detta har jag funderat  över i 3 dagar nu... O jag kommer inte på något bra svar..!

Idag har jag o Jonas varit hemma hos vännen Malin en sväng o myst.. :-) Kaffe o kaka bjöds det på, inte illa..!
O lilla Nova e såå söt, hon sov visserligen nästan hela tiden vi var där, men en stund innan vi gick satt hon i Malins knä o tittade på mig med stora ögon :-)

Nu har vi ätit lunch, Kasper vilar middag, Jonas leker, Martin fixar i köket o jag funderar på vad vi ska hitta på en dag som denna. Jag e sugen på att hitta på något, men vet inte rikigt vad...
E lite sugen att gå till ishallen så Jonas kan få testa sina nya skridskor :-) men tyvärr gillar inte Kasper att vara i ishallen...
Får se..... Vi kommer nog på något...

O i morgon börjar barnen skolan o dagis igen, så då e det dags för mig att återgå till skolarbetet.. E ju bara några veckor kvar tills jag ska till skolan igen...

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar o kolla fb :-))

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0