Hahahaha....

Härliga kommentarer jag fått :-)

Vill inte göra Jenny besviken, men Kasper brukar kalla Jonas för Nenne o så började han med det för ett tag sen, han säger det till allt möjligt :-)
Men vi kan säga att det betyder Jenny :-))

O ja, Sandra... Han har ju faktiskt sagt något i stil med Sandra någon gång :-)) Kanske e det ditt namn.. :-)

Idag har jag pluggat som en gris :-)
Jag har passat grannens son...
Fikat med grannen..
Handlat 2 ggr..
Umgåtts med Malin o hennes lilla Nova :-)
Promenerat med Jenny o Madde..
Samt myst med mina underbara grabbar :-)))

Nu ska jag kika på lite skolarbete innan jag lägger mig.. E ju en dag imorrn med.. O då ska jag jobba.. :-)
Blir en del jobb denna vecka..
Blev dock lite skraj när jag fick ett mess från Anna på jobbet som undrade ang 2 st pass imorrn, så jag fick ringa upp o fråga om jag missuppfattat att jag skulle jobba imorrn.??
Då skrattade Anna gott... :-)
Efterråt blev jag lite nervös för om dem fick in någon på dem 2 passen, eller jobbar jag själv imorrn..?? :-/
Ja ja, det tåls att se..

Nu tittar jag på "Familjen Annorlunda" blir lite avskräckt med alla dem där ungarna, hahaha..

Nog snackat... Nu drar jag vidare helt enkelt.. :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0