Handlat :-)))

Ja, jag har ju shoppat lite...
Först ut e barnens vårjackor :-))
Kaspers jacka e från ellos :-))

Jonas jacka, samt allväderbyxor e från HM... :-))


O så det nya köpet... Regnkläderna :-))
Vet inte om Jonas kommer gilla själva modellen på regnbyxorna, men jag hoppas det :-)) Han har inte sett dem än :-)
Först ut e Kaspers set som e från Didriksson...


O så Jonas set e oxå från Didriksson....

Jag e sååå nöjd nu... O om någon vill så har jag ett regnställ i storlek 80 om någon e intresserad, kan lägga ut en bild på det :-))
Säljes billigt, Kasper har vuxit ur det o knappt använt det.. :-)
Men det e väldigt fint. :-)


O så har jag fruktansvärt ont i ryggen o nacken idag, har ringt min massör som faktiskt kunde idag, så ska kolla över dagens schema o se om det går att ordna..
Jag har skrämmande ont :-(

Jobbade natten som var, sov inge vidare.. Så jag e lagom trött idag, haha.. Men jag gör mitt bästa.!

Martin har lämnat in bilen på kontroll inför besiktningen, Kasper vilar o Jonas samt hans kompis Ludde spelar tv-spel..
O jag, ja jag har lekt lite med vännen Michis idag samt fikat med vännen Jeannette.. Det var mycket trevligt..

O nu ska jag vila min onda rygg o nacke... Har känt av det i några dagar nu, men idag slog det till :-(

Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0